کباب زن دستی زینوین را از فروشگاه لوازم آشپزخانـه جدید | مدرن و فانتزی تهیـه نماید. تزیین پفیلا در نایلون فریزر برای جشن تولد با داشتن یک دستگاه کباب زن زینوین درون منزل تمامـی افراد بدون هیچ تجربه ای مـی توانند تنـها با چرخاندن دسته چرخان بی هیچ دردسری گوشت را بـه سیخ بگیرید و یک کباب خوشمزه درون کم ترین زمان ممکن تهیـه کنید. تزیین پفیلا در نایلون فریزر برای جشن تولد این دستگاه توسط مبتکرین ایرانی اختراع شده و در ساخت آن سعی شده کاربری آسان و راحتی ایجاد شده باشد.

کباب ساز زینوین بدون نیـاز بـه برق و باطری بوده و به صورت دستی درون هرکجا، تزیین پفیلا در نایلون فریزر برای جشن تولد خانـه، مسافرت، پیک نیک و … قابل استفاده مـی باشد. با استفاده از این دستگاه بـه راحتی انواع کوبیده گوشت، مرغ و ماهی را تهیـه کنید. کافی هست مواد اولیـه را درون مخزن اصلی ریخته و دستگیره پشت دستگاه را همزمان با فشار گوشتکوب مخصوص بر روی مواد بچرخانید. جهت اطلاعات بیشتر توضیحات تکمـیلی را مطالعه نمایید. این محصول دارای برچسب اصالت کالا بوه و 1 سال گارانتی معتبر نیز دارد.

کباب زن دستی زینوین ( آسانگیر تک جدید ) Zinovin Kebab Maker یک محصول جدید اختراع مبتکرین ایرانی بوده و یک محصول ملی تولید کشور عزیزمان ایران است. این دستگاه دارای گواهی ثبت اختراع بـه شماره 90659 بوده و تحت برند زینوین عرضه مـی گردد. کباب ساز زینوین از بهترین مواد اولیـه ساخته شده و در طراحی آن سادگی استفاده و راحتی درون عین حال زیبایی مد نظر بوده است.

ویژگیـهای دستگاه کباب ساز خانگی زی نوین :

دارای محفظه ای جهت قرار گوشت و دسته ای دارای لولا
کارکرد دستگاه بسیـار راحت بوده و شما بـه راحتی مـی توانید کباب درست نمایید
کافی هست یکبار این دستگاه کباب زن را تجربه نمایید که تا همـیشـه به منظور پخت کباب از دستگاه کباب ساز خانگی زی نوین استفاده نمایید
همراه با یکسال گارانتی

ابعاد بدنـه : تزیین پفیلا در نایلون فریزر برای جشن تولد ارتفاع 37 سانتی متر، طول 23 سانتی متر، عرض 15 سانتی متر

ابعاد ریل : 2.5*37 سانتی متر

وزن محصول بدون بسته بندی : 1.408 کیلو گرم

نکاتی درون خصوص استفاده از دستگاه کباب زن زینوین:

1. حتما از سیخ های پهن استفاده کنید زیرا استفاده از سیخ های باریک نتیجه مطلوب را نخواهد داد.
2. بعد از ریختن مواد کوبیده درون مخزن دستگاه ، گوشت کوب مخصوص را طوری کـه قسمت شیـار دار آن درون جهت قطعه حلزونی باشد بر روی آن فشار دهید که تا به راحتی مواد بـه سمت انتهای مخزن هداست شود.
3. دسته چرخان مخصوص را بـه سمت جهت عقربه های ساعت بچرخانید که تا مواد کباب از داخل قالب حجم گیری قابل رویت باشد،بعد دسته چرخاننده را بـه سمت چپ یـا درون جهت مخالف عقربه های ساعت بچرخانید که تا ریل بـه انتها برسد.
4. حالا حتما نوک سیخ را از سمت قالب حجم گیری وارد دستگاه کنید و به سمت انتهای ریل هدایت کنید که تا با دیواره بلند یـا تیغه انتهایی ریل برخورد کند یـا مماس با آن شود.
5. درون مرحله آخر همزمان با فشار زیـاد بر روی گوشت کوب و چرخاندن دسته بـه سمت راست عمل کباب زدن بر روی سیخ انجام مـی گیرد.
6. بعد از عمل کباب زدن بر روی سیخ،ابتدا وانتهای مواد روی سیخ را با دست ببندید یـا مماس سیخ کنید.

*اگر درون زمان کباب زدن ، گوشت کامل بـه سیخ نچسبید یـا بـه صورت تکه تکه شد فشار گوشت کوب را بیشتر کنید.
** اگر با رعایت مورد فوق باز هم مشکل درون چسبیدن گوشت بـه سیخ داشتید یـا تخم مرغ دیگری بـه مواد خود اضافه نمایید و یـا بسته بـه مـیزان گوشت کمـی جوش شیرین بزنید . همچنین مـی توانید نصف گوشت مرغ را با گوشت ی مخلوط و چرخ نمایید.

قیمت جنس درجه یک بـه همراه  1 سال گارانتی معتبر شرکتی :73000هزار تومان




[سایت فروشگاهی – فروشگاه لوازم آشپزخانـه جدید | مدرن و فانتزی تزیین پفیلا در نایلون فریزر برای جشن تولد]

نویسنده و منبع: سایت فروشگاهی | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 05:54:00 +0000